03 January 2013

CLARIFICATION

Salam & Good Afternoon,

Saya ingin membuat sedikit announcement & clarification.

Kepada customers yg disayangi dan sedang mengalami kekeliruan. Adalah dimaklumkan secara rasmi di sini bahawa nama taukey kedai ini ialah Yue.

Let me explain, nama kedai ini ialah Tupperware Aryana, iaitu dinamakan sempena nama anak saya – Aryana Zakiyah. Tapi dia masih terlalu kecil iaitu skrg baru berumur 8 bulan, maka dia tidak boleh bercakap. So, please please please... jgn call dan mintak bercakap dgn Aryana ye... Hahahaha

So to those customers yg call, dan ask for Aryana saya minta maaf banyak2 sbb menghampakan permintaan anda :D

For the time being, saya Yue, iaitu ibu kepada Aryana yg akan menerima call n proses order anda.

Kemungkinan besar in 20 years from now, she will be able to replace my position hehehe....

Sekian kenyataan akhbar rasmi daripada saya. Harap maklum ye kawan-kawan semua...

Happy Friday & Happy Shopping @Tupperware Aryana!

No comments:

Post a Comment